pole-dance

5 faktów, które powinniście wiedzieć o Pole Dance

Słyszysz pole dance i myślisz klub go-go, taniec na rurze lub striptiz. I błąd! Pole dance to ten rodzaj ćwiczeń, który sprawi, że poczujesz się fit i sexy. Dzięki treningom pole dance będziesz mieć więcej siły, poprawisz swoją wytrzymałość i wysmuklisz sylwetkę. A co najważniejsze nabierzesz pewności i pokochasz siebie taką, jaką jesteś!

  1. Taniec na rurze wywodzi się ze sportu mallakhamb
    Mallakhamb to tradycyjny indyjski sport. W swobodnym tłumaczeniu mallakhamb oznacza zapaśnik na rurze. Jednak na czym polega ten sport? Gimnastyk wykonuje pozycje aerial jogi w połączeniu z chwytami zapaśniczymi na pionowym drążku, trzcinie lub wiszącej linie. Jak widzicie, pole dance, który ta często jest kojarzony z klubami nocnymi i striptizem, ma bardzo mało wspólnego z uwodzeniem. I co najważniejsze, od 2017 roku pole dance został uznany za dyscyplinę sportową.
    a
  2. Pole dance modeluje sylwetkę
    Taniec na rurze to ten rodzaj sportu, który zdecydowanie wysmukla i rzeźbi sylwetkę. Buduje również tkankę mięśniową i wzmacnia kręgosłup. Dzięki treningom pole dance poprawiasz swoją koordynację ruchową, siłę, kondycję i wytrzymałość. W miarę czasu dochodzi do wzmocnienia i ujędrnienia tkanki mięśniowej całego ciała. Ćwiczenia na rurce wzmacniają te partie mięśni, które odpowiedzialne są za stabilizację kręgosłupa i jego odciążenie. W ten sposób, trenując pole dance, poprawisz również postawę i pozbędziesz się pojawiającego się bólu pleców. Pamiętaj, że chociaż na zajęciach spalamy naprawdę dużo kalorii, to same zajęcia nie spowodują, że staniesz się chuda.
    a
  3. Taniec na rurze możesz trenować w domu
    Pole dance możesz jak najbardziej, trenować w domu. Wystarczy, że zamontujesz rurę z niklowanego metalu lub tytanu, i VUALA. Teraz wystarczy wolna chwila i możesz trenować. Warto też umieścić lustra w przestrzeni, w której trenujesz. Dzięki temu będziesz mogła monitorować postępy. Jeśli czujesz, że nie masz w sobie tyle motywacji, to zapraszamy na zajęcia ;). Na naszych treningach poznasz podstawy i zasady tańca na rurze. A także nauczysz się figur podstawowych i zaawansowanych.
    a
  4. Pole dance zostawia siniaki na ciele
    Chociaż taniec na rurze to niesamowita zabawa i przyjemność, to czasem są efekty uboczne ;). Podczas treningów bywa tak, że rurka zostawia na Twoim ciele małe lub duże pocałunki, czyli siniaki. Z czasem Twoja skóra przyzwyczai się do wykonywanych figur i będzie znacznie mniej reagować siniakami ;). Oprócz siniaków będą pojawiać się również zakwasy i bóle mięśni. Jeśli chcesz zminimalizować ryzyko wystąpienia zakwasów, koniecznie chodź na rozciąganie – stretching. Przy tym ostatnim, czyli bólu i spięciu mięśni, polecamy najlepszą fizjo – Anię z Sue Ryder Rehabilitacja Specjalistyczna.
    a
  5. Taniec na rurze jest dla każdego
    W pole dance Twoja waga, czy płeć nie ma znaczenia. Czasem jest tak, że osoby bardzo chude mają o trudniej, niż kobiety o pełniejszych kształtach. W tańcu na rurze potrzebna jest siła, a mając same kości, możesz nie czuć się komfortowo. W pole dance ważne jest, że wkładasz serducho w to, co robisz i wierzysz to, że sobie poradzisz. Myślenie o tym, czy jesteś gruba, czy chuda, ładna czy brzydka powinno zostać wyłączone! Po prostu idź na zajęcia i baw się dobrze! Pamiętaj, że w naszej Akademii Pole Dance nikt Ciebie nie ocenia, a dziewczyny w grupie zawsze się wspierają.

Masz ochotę spróbować tańca na rurze? Zapraszamy na pierwsze zajęcia! Umów się na lekcję próbą: zadzwoń 532-459-597 lub napisz do nas wiadomość na Facebooku :).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *